未经授权,禁止转载至他处。
抄袭冒用、二次修改等,将严肃追究。
联系方式neko_0315@126.com
 

Forever I'll be there

第一次写英文歌词……有错就喊我改(但反正是歌词嘛ry

AR离世,也回想起各种事,考试烦杂,随手写。

(待处理中。)


【1】
say the dawning of the day
聊一日拂晓
say the flowing of that stream
聊小溪潺潺
say the blithe jokes we've made
聊无邪玩笑
say the people that been deranged
聊人之疯癫

say the grumbles of lovers
聊爱人嘀咕
say the changing of the world
聊世界变幻
say the breakfast in your skillet
聊小锅朝食
say the stories long before
聊过往云烟

all time passes away
而时间消逝
leaving men fighting for fates
留人苦奋斗
hey let sorrows end today
让伤悲终结于今日
embrace of all disgrace
让自己对污点坦然

whoever you are
无论你是何人
whatever you've done
无论你为何事
wherever you're going
无论你去何处
whenever you'll back
无论你何时归来

who really i am
无论我是何人
what really i care
无论我关心何事
wherever i've been
无论我去何处
forever i'll be there
我永远都在这里

【2】
say the dusking of the day
聊一日黄昏
say the growing of the ages
聊年岁渐长
say the grooves we have stayed
聊墨守成规
say the roles on the stage
聊台上戏子

say the crying of newborns
聊新生哭啼
say the struggling of years
聊多年挣扎
say the coffee in your cup
聊杯中咖啡
say the future we want
聊未来所盼

all time passes away
而时间消逝
leaving men fighting for fates
留人苦奋斗
hey let sorrows end today
让伤悲终结于今日
embrace of all disgrace
让自己对污点坦然

whoever you are
无论你是何人
whatever you've done
无论你为何事
wherever you're going
无论你去何处
whenever you'll back
无论你何时归来

who really i am
无论我是何人
what really i care
无论我关心何事
wherever i've been
无论我去何处
forever i'll be there
我永远都在这里


希望大家身体健康,心想事成……。

评论
热度(2)
© 御江&歌词 | Powered by LOFTER